23 Ekim 2019 Çarşamba

İnsanın İç Dünyası

Acaba mükemmeli istemek doğruyu beklemek saçmalık mı ? Acaba beklerken yok olma tehlikesini de göze almıyor muyuz ? yada geçen zaman ne olacak ki? Lakin gerçek olan bir şey de şu ki sadece beklemek zor veya aramak zor deyip yanlış eksik hatalı olanı kabul etmek saçmalık değil mi ? Lakin her şeye rağmen artık kafamda iyice beliren bir his var en kötü eylem bile eylemsizlikten iyidir. Bir yerde okumuştum ne kadar çok soru sorarsan o kadar mutsuz olursun. Sanırım biz sorularımızı bile eksik soruyoruz beklentilerimiz bile çarpık sanki 3 tur atılacak olan bir koşunun 1. turu bitince kaybedeceğimizi anlayıp direk 3. tura geçme telaşı var üzerimizde! Mükemmel olan ne ki ? acaba biz ne kadar mükemmeliz ? Yoksa korkularımızı bastırma şekli mi mükemmeli bekleme yalanı ? sanırım evet korkuyoruz yanlış tek bir adım atmaktan korkuyoruz tıpkı çocuklar gibi karanlık holün sonunda ne var acaba ? bu yolun sonu nereye çıkar ? Oysa korkularımızın temelinde hep bizim mi suçumuz var ? mesela ben hep kendime sorarım bir insan başka bir insana ne yapabilir ki yaa ? sonra telefonuma mynet den bildirim gelir kocası tarafından 28 yerinden bıçaklanan kadın ... ama gine de inanıyorum ben bir insan bir insana zarar veremez yada verecek insan kendini belli eder. benden size bir tavsiye insan kendini kaldırdıkça mutlu oluyor. Ya da bir süre sonra başkalarının kandırmasına da izin veriyor. Mücadele etmekten ise baştan kaybetmeyi yeğliyor ne uğruna mücadele ediyoruz ? Sormaksızın kendimize,Yaşıyoruz işte..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bizimle iletişime geçin

Ad

E-posta *

Mesaj *

Katkıda bulunanlar